Harjutus 15.1: Kroontšakra avamine

Eesmärk: Kroontšakra tundlikkuse arendamine mõtete paremaks vastuvõtuks.

Toime: Kroontšakra, meie peamine vastuvõtuantenn, mis püüab igat liiki kosmilise energia amplituudmoduleeritud kiirgust, lubab meil vastu võtta neid mõtteimpulsse, mida kiirgavad pidevalt ja alateadlikult (parapsühholoogid ka teadlikult) meid ümbritsevad inimesed, samuti loomad ja taimed.

Harjutuse esimeses astmes päästame oma kroontšakrasse suurel hulgal kosmilist energiat, nii me aktiveerime ja sensibiliseerime tšakra ning valmistame selle ette kosmoenergeetiliste impulsside vastuvõtuks. Harjutuse teises astmes kanname kosmoenergeetilise kujutise vaheldumisi üle nägemiskeskusest kroontšakrasse ja vastupidi, nii moodustuvad teadvuse ja kroontšakra vahel kosmoenergeetilised engrammid: kaht piirkonda siduva nadi sidemahukus suureneb ja tugevneb sedavõrd, et viimaks kujuneb välja pidev side, mille kaudu pääsevad kroontšakrasse jõudnud mõtteimpulsid (ja muud kosmoenergeetilised impulsid) mis tahes ajal takistamatult teadvusse.

Harjutuse esimene aste: Mugavalt istudes või lamades süüvime teadvuse psii-seisundisse. Kui oleme saavutanud selle kõrgeima tähelepanu ja vastuvõtlikkuse seisundi, keskendume oma kroontšakrale ja kujutame pingeliselt ette, kuidas sellesse koguneb tohutu suur hulk kosmilist energiat.

Kui tšakra piirkonna ilmne soojenemine annab märku, et meie ettekujutus on muutunud reaalsuseks, lõpetame harjutuse esimese astme sellega, et laseme kogutud kosmilisel energial voolata tagasi ajju, ja asume harjutuse teist astet sooritama.

Harjutuse teine aste: Jätkuvalt teadvuse psii-seisundis viibides tekitame oma nägemiskeskuses eideetilise kuuma kera kujutise. Kui oleme suuteline seda selgelt ja eristatavalt „nägema“, projetseerime kujutise kroontšakrasse ja laseme keral seal edasi helendada. (Taas annab selgelt tajutav tšakra soojenemine märku harjutuse edukast sooritamisest.)

Umbes ühe minuti pärast lõpetame harjutuse teise astme nii, et lubame kuuma kera kujutisel nägemiskeskusse tagasi voolata ja seal aeglaselt kustuda.

Harjutuse kestus: Sooritame harjutuse mõlemad astmed vahetult üksteise järel. Kummagi astme kestus ärgu ületagu 10 minutit.

Harjutuste sagedus: Aktiveerime oma kroontšakrat selle harjutusega ühe nädala kestel kaks korda päevas, nimelt hommikul pärast ärkamist ja õhtul enne uinumist (kuid tingimata kuni edu saavutamiseni).

Harjutus 15.2: Teadvuse ülekandmine

Eesmärk: Telepaatiliste võimete arendamine ja parendamine, meie materiaalse ja energeetilise keha eraldamine.

Toime: Me projekteerime oma teadvuse kosmoenergeetilise „duplikaadi“ kõritšakra kaudu (vt 1. loengut) algul keskendumise objekti kujutise tasapinnale ja võtame seejärel uuesti kroontšakra kaudu endasse. Nii arendame kroontšakra tundlikkust ja tugevdame samaaegselt sidet (nadit) tšakra ja oma teadvuse vahel. Selle harjutuse täiendav mõju, mida ei tohi meie edasises paranormaalses arengus alahinnata, on kõritšakra aktiveerimine ja tundlikkuse suurendamine. Kõritšakra kaudu on võimalik energeetilist keha materiaalsest eraldada ja väljutada (vt 23. loengut).

Abivahendid: Must peegel või kristallkuul, 2 musta küünalt, äratuskell harjutuse lõpust märkuandmiseks.

Harjutuse esimene aste: Seekord sooritame harjutuse täiesti pimedas ruumis. Oleme lauale asetanud musta peegli või kristallkuuli nii, et meie pilk langeks sellele mugavalt, niipea kui laua juures istet võtame (reguleerime pleksiklaasist hoidikut nii, et musta peegli pind oleks meie näoga paralleelne). Pisut eemale enda taha, umbes ühe meetri kaugusele peast paigutame kaks põlevat musta küünalt nii, et nende leek ei satuks meie nägemisvälja.

Istume mugavalt oma keskendumise objekti ees, süüvime teadvuse psii-seisundisse ja lülitame välja igasuguse mõttetegevuse. Kui on saabunud mõtete tühjus, vaatame pärani silmadega pingsalt peeglit või kristallkuuli. Nüüd hakkavad üksteise järel tekkima järgmised nähtused (nende järgnevus võib olla teistsugune, võivad lisanduda muud nägemused): – peegli (kuuli) visuaalse tajumise tasapind valgub laiali, muutub ähmaseks, uduseks; – aeg ajalt kaob peegli (kuuli) visuaalne tajumine täielikult; – peegli (kuuli) visuaalse tajumise tasapinnale tekivad üksteise järel kujutised; – ja viimaks, peegli (kuuli) visuaalse tajumise tasapinnale tekib meie endi nägu helendava psii-välja oreoolis (selle intensiivsust, suurust ja värvust võidakse tajuda olenevalt selle hetke enesetundest individuaalselt).

Niipea kui hakkame tajuma iseenese nägu, mida ümbritseb selge ja katkematu psii-välja oreool, kanname oma teadvuse spontaanselt üheainsa ülima tahtepingutusega kõritšakra kaudu üle sellele peegelkujutisele, nüüd vaatame läbi peeglis või kuulil nähtava kujutise silmade meie vastas istuvat „reaalset“ keha.

Algul paistab materiaalne keha vaid läbipaistvana, kuid selle kujutis muutub meie keskendumise abivahendisse projetseeritud teadvuses ajapikku järjest selgemaks ja teravamaks.

Kui oleme oma harjutustes juba nii kaugele jõudnud, ei piirdu me enam üksnes oma materiaalse keha tajumisega. Me läheme edasi ja võtame nüüd kroontšakra kaudu uuesti endasse oma teadvuse kosmoenergeetilise duplikaadi, laseme sellel ümber voolata prefrontaalsesse korteksisse, sealt (kõritšakra kaudu) jälle välja keskendumise objekti visuaalse tajumise tasapinnale jne. Seejuures püüame vähendada ajalisi intervalle.

Kui meil on teadvuse eraldamine ja tagasitoomine eriliste pingutusteta ja kindlalt õnnestunud, võime üle minna harjutuse teisele astmele.

Harjutuse teine aste: Istume uuesti oma keskendumise objekti ette, kuid seekord ilma küünaldeta. Seame äratuskella helisema, et see annaks meile 30 minuti pärast harjutuse lõpetamiseks märku.

Süüvime täielikus pimeduses psii-teadvuse seisundisse ja jälgime pingsalt oma keskendumise objekti, me ei näe küll visuaalselt objekti asukohta, kuid aimame siiski selle olemasolu.
Juba lühikese aja pärast hakkame samal visuaalse tajumise tasapinnal uuesti nägema mitmesuguseid optilisi nähtusi, hakkame eristama oma nägu. Kui oleme nii kaugele jõudnud, kanname oma teadvuse üle sellele peegelkujutisele ja vaatleme sellest oma materiaalset keha, mis tundub nüüd meile eriti veidrana: see on liikumatu ja elutu, peaaegu nähtamatu ja seda ümbritseb helendav psii-väli! (Kui keegi teist tunneb seejuures õudust või hirmu, tuleb teadvus otsekohe tagasi tuua, harjutus katkestada ja valgus sisse lülitada.)

Jälgime oma materiaalset keha seni, kuni äratuskella helin tuletab meelde, et on käes aeg oma teadvus prefrontaalkorteksisse tagasi tuua.

Harjutuse kestus: Harjutuse iga astme maksimaalne kestus on 30 minutit.

Tsükli kestus: Sooritame esimest astet vähemalt ühe nädala kestel üks kord päevas õhtuti, ent kindlasti kuni edu saavutamiseni. Teisele astmele pühendame samuti ühe nädala igapäevaseid harjutusi, samuti õhtuti enne magamaminekut.

Harjutus 15.3: Mõtete lugemine

Eesmärk: Püüame selle harjutusega õppida mitte ainult lugema meid ümbritsevate inimeste mõtteid, vaid ka nende mälu sisule „külge ühenduma“.

Toime: Kui sisendame endale käsu võtta kroontšakraga vastu kujuteldava „saatja“ kosmoenergeetilisi mõtteimpulsse (või vastavaid signaale lühi- või pikaajalisest mälust), aktiveerime tšakra ja nii muutub see „vastuvõtuantenniks“. Vastu võetud signaalid jõuavad seejärel vastavate nadide kaudu meie teadvusse, seal demoduleeritakse (detekteeritakse) need mõistetavateks auditiivseteks aistinguteks.

Abivahend: Vajaduse korral meile hästi tuttava inimese foto, kelle mõtteid kavatseme lugeda.

Harjutuse kulg: Mugavalt lamades või istudes süüvime teadvuse psii-seisundisse.

Selle tähelepanu ja keskendumise kõrgeimas astmes kujutame endale ette – algul suletud, hiljem avatud silmadega – hästi tuttavat inimest, kelle mõtteid kavatseme lugeda. Püüame seda teha võimalikult täpselt ja selgelt (kui me ei ole seda inimest kaua näinud, aitab foto mälu värskendada).

Kui meie nägemiskeskuses on tekkunud selle „saatja“ kuju, sugereerime endale käsu võtta kroontšakraga vastu tema mõtteimpulsse ja niiviisi kuulda kõike, mida ta mõtleb. Keskendumine peab olema täielik ja meie ainus püüe olgu tabada iga tema mõtet, mitte miski muu peale kujutlustes nähtava inimese mõtete ei tohi tungida meie teadvusse.

Kui meil õnnestub tajuda mõtteid nii hästi ja selgelt, nagu oleksid need väljaöeldud sõnad, võime keskenduda tema mälu sisu tajumisele ja dešifreerimisele.

Me hakkame mõne aja pärast samamoodi vastu võtma vegetatiivse närvisüsteemi signaale (seda oskavad paljud vaimsed ravitsejad ja nad suudavad panna diagnoosi ilma mingi füüsikaliste uuringuteta).

Kas oleme mõtteid või mälu sisu õigesti mõistnud, seda võime vajaduse korral kontrollida nii, et küsime seda ettevaatlikult pärast „pealtkuulamist“ „saatja“ enda käest.

Harjutuse kestus: Harjutuse kestuse valib igaüks oma soovi kohaselt.

Tsükli kestus: Püüame vähemalt ühe nädala kestel üks või kaks korda päevas lugeda meid ümbritsevate inimeste mõtteid, kuid teeme seda kindlasti kuni edu saavutamiseni.

Harjutus 15.4: Tajumine eemalt

Eesmärk: Tajumine, mida näeb või kuuleb meist suuremal või väiksemal ruumilisel kaugusel asuv inimene.

Toime: Nagu teame, kiirgab iga inimene mitte ainult pidevaid impulsse, vaid informatsiooni ka kõigi muude neuroloogiliste protsesside kohta. Kui keskendume ajukoore vastavatest projektsiooniväljadest lähtuvale kiirgusele, võime vastu võtta neid visuaalseid ja akustilisi signaale, mida „saatja“ saab teda ümbritsevast maailmast, ja töödelda need ümber nii, et meie teadvuses tekivad kvasisensoorsed aistingud, mis on „saatja“ sensoorsete aistingutega identsed. Kes soovib selles valdkonnas kaugemale minna, võib mõistagi vastu võtta ka „saatja“ teisi sensoorseid aistinguid – maitse-, lõhna- ja kompimisaistinguid ning muuta need endale tajutavaks.

Harjutuse kulg: Mugavalt istudes või lamades süüvime teadvuse psii-seisundisse ja keskendume, nagu õppisime seda tegema harjutuses XV/3, meile hästi tuttavale inimesele (hiljem võib see olla ka ükskõik milline tundmatu isik), kelle mõtteimpulsse tahame oma kroontšakraga vastu võtta.

Erinevalt eelmisest harjutusest püüame telepaatiliselt vastu võtta mitte „saatja“ mõtteid, vaid visuaalseid ja auditiivseid aistinguid, mis tekivad temas ümbritseva keskkonda sensoorse (silmade ja kõrvadega) tajumise käigus neokorteksi vastavates projektsiooniväljades. Lihtsamalt öeldes püüame näha ja kuulda seda, mida näevad ja kuulevad meie „saatjad“ samal hetkel.

Et selles katses saavutada edu, peame täielikult välja lülitama kõik iseenda sensoorsed ärritused. Selleks sugereerime endale, et me ei võta enam mitte midagi vastu meid ümbritsevast maailmast. Täiendame seda veel asjakohase sugestioonivormiga, näiteks: „Nüüd ma näen ja kuulen seda, mida näeb ja kuuleb praegu … (lisame siia kujutlusega loodud vastava „saatja“ kujundi).

Võime lugeda harjutuse edukalt sooritatuks, kui tajume meie „saatja“ sensoorseid aistinguid nii selgelt ja eristatavalt, nagu oleksid need meie endi omad.

Harjutuse kestus: Eemalt tajumise katseid ei tohi hajutada pikemasse ajavahemikku kui üks tund (selle aja lõppemisest annab meile märku äratuskell, mille seame enne harjutuse algust helisema).

Harjutuste sagedus: Kui eemalt tajumise katsed õnnestuvad lihtsalt, piisab nendega tegelemisest üks kord päevas ühe nädala kestel.

Harjutus 15.5: Test telepaatiliste võimete määramise kaartidega

Eesmärk: Mõtetelugemise võime kvalitatiivne määramine.

Abivahendid:

Viis sümbolitega kaarti. Kaks testimise aruandevormi, musta värvi vineerist vahesein testide korraldamiseks. Kaks pliiatsit, ruutjuurte arvutamise funktsiooniga taskuarvuti, testi korraldav eksperimentaator.

Katse korraldamine: Istume laua taha vastamisi eksperimentaatoriga, kellel ei ole mingeid paranormaalseid võimeid (see välistab võimaluse, et ta avaldab katsele välist mõju). Eksperimentaatori (see võib olla ükskõik kes meie tutvusringkonnast) ees lebavad viis erinevate sümbolitega ülitaju võimete testimise kaarti, testi aruandelehe vorm ja sulepea või pliiats, meie ees on ainult samasugune aruandelehe vorm ja sulepea.

Eksperimentaatori ja meie vahele asetatud must vahesein ei lase eksperimentaatoril jälgida meie nägu ega kirjeid. Sama kehtib loomulikult ka meie kohta, sest meie ei tohi näha ei eksperimentaatorit ega tema ees asuvaid esemeid.

Mõistagi võime katse korraldamise tingimusi varieerida. Võime istuda näiteks seljaga eksperimentaatori poole teise laua taga või isegi minna teise ruumi (jättes heliliseks suhtlemiseks uksed lahti). Võime ka asuda eksperimentaatorist väga kaugel ja püüda ära arvata sümboleid, millele ta mõtleb, varem kokku lepitud ajalises rütmis.

Katse kulg: Eksperimentaator peatab pilgu ükskõik millisel sümbolil ja keskendub täielikult ainult sellele. Meie ise püüame samal ajal telepaatiliselt aru saada, millise kaardi viiest võimalikust ta vaatluseks valis.

Niipea kui jõuame selgusele, et teame eksperimentaatori valitud sümbolit, paneme selle aruandelehe vormi vasaku tulba algusesse kirja ja teatame sellest eksperimentaatorile hüüdega: „Valmis.“

Alles nüüd fikseerib eksperimentaator kirjalikult varem välja valitud sümboli oma aruandelehe vormi vasaku tulba ülemises servas. Sümboli hilisem fikseerimine tagab selle, et enne mõtete lugemise katset ei ole olemas reaalset sihtobjekti, mida võiksime selgeltnägemise teel alateadlikult tajuda.

Kohe seejärel keskendub eksperimentaator järgmisele sümbolile (see võib mõistagi olla ka sama sümbol kui esimesel katsel), me tuvastame selle uuesti telepaatiliselt ja kirjutame aruandelehel esimese sümboli alla järgmisele reale. Kui oleme sümboli fikseerimisest teatanud, märgib eksperimentaator oma valitud sümboli vahetult eelmise alla ning hakkab pingeliselt mõtlema järgmisele sümbolile jne.

Et test annaks arvesseminevaid tulemusi, peame tegema järjest vähemalt 100 katset, püüdes eksperimentaatori mõtete järgi tema valitud kaarti ära arvata. Veel parem, kui suudame täita sümbolitega meie testi aruandelehe kõik 300 ruutu.

Saadud andmete töötlemine

Kui oleme teinud 100 või rohkem katset, võrdleme oma aruandelehe kirjeid eksperimentaatori omadega. Kokkulangevused (edukad katsed) tähistame aruandelehes linnukestega paremal pool asuvates vabades ruutudes ja loeme nende üldhulga kokku.

Et saada teada, kui hästi me suudame mõtteid lugeda, määrame kõigepealt hälbe oodatavast matemaatilisest väärtusest, selleks lahutame kokkulangevuste üldarvust juhuslikkuse määra (see on alati täpselt 1/5 kõigist katsetest). Oletame, et saavutasime 100 katsega 64 kokkulangevust. Juhuslikkuse määr on 100:5=20, niisiis on meie arvutus järgmine: kokkulangevused – juhuslikkuse määr = hälve oodatavast väärtusest, 64–20=44.
Arvutuse teises etapis peame leidma veel ühe suuruse, mille arvuline väärtus näitab, kui palju me suutsime mõtteid lugedes juhuseid „üle kavaldada“. Seda nimetatakse matemaatikas kriitiliseks teguriks (kt) ja see leitakse järgmisest valemist: hälve oodatavast väärtusest = kt x ruutjuur (võimalike oletuste hulk * 0,16)

Hälbe oodatavast väärtusest leidsime arvutuse esimeses etapis, võimalike oletuste hulk on alati oletuskatsete arvu korrutis 5-ga (me saame igal katsel valida viie sümboli vahel). Arv 0,16 on tõenäosustegur 5 sümboli jaoks (kokkulangevuste tõenäosuse 1:5 korrutis eksimuste tõenäosusega 4:5) ja see jääb kaartide hulgast olenemata muutumatuks, kui sümbolite arv ei muutu.

Meie näite jaoks näeb arvutus välja selline:
44 _________ =4.92 (kt)
ruutjuur (500 * 0,16)
Kui oleme välja arvutanud kriitilise teguri, võime allpool esitatud tabeli järgi kindlaks teha edu saavutamise tõenäosuse juhuslikkusega võrreldes, mis iseloomustab ühtlasi meie ülitaju mõtete lugemise valdkonnas.

Edu tõenäosus Ülitaju võimed loomuliku taju juhuslikkusega võrreldes 2 1 :20 2,5 1 :83 2,6 1 :107 2,7 1 : 145 2,8 1 : 196 nõrgad 2,9 1 : 270 3 1 : 370 3.5 1 : 2 100 4 1 :16000 5 1:10700000 6 1 :500 000 000 tugevad 7 1:400000000000 8 1:800000000000000

Meie näite puhul, kus kt on 4,92, on edu saavutamise tõenäosuse suhe matemaatilisse ootusesse 1 : 1 700 000. Selgitame selle suhte tähendust: me oleksime pidanud 1 700 000 korda tegema sajast katsest koosneva testi, et telepaatilisi võimeid omamata, st täiesti juhuslikult saavutada sama hea tulemus.

Kui kujutletamatult väike on meie võimalus saavutada nii suurt edu, näitab meile näide igapäevasest elust. Saksamaal korraldatavas laupäevaloteriis „6 49-st“ on meie šanss õigesti ära arvata üks kuuest arvust ühes arvudereas 1 : 13983816.

Võimalik, et jääme esialgu sellest tulemusest kaugele. Kuid see ei tohiks meie ülitaju võimetes kahtlusi tekitada. Juba kt väärtus üle 2,5 näitab telepaatiliste võimete olemasolu ja isegi kui need on veel nõrgad, saab neid asjakohaste harjutustega märgatavalt tugevdada.
Testi korraldamise sagedus.

Korraldame testi, kui tahame saada objektiivset infot oma telepaatiliste võimete jooksva taseme kohta.

Kui kt väärtus ei ületa esimesel katsel 2,5, kordame mõnd aega mõtete lugemise harjutusi ja seejärel testi, kuni oleme saavutanud kt väärtuse 4.

Categories: Peatükid