Harjutus 6.1: Lõdvestumine – keskendumine

Eesmärk: Materiaalse keha täielik lõdvestamine ja paranormaalne keskendumine mis tahes esemele.

Toime: Suitsutusainena kasutatav lavendel soodustab juba mitu korda treenitud lõdvenemise protsessi, viiruk kui parapsühholoogiline aine aitab kaasa närvisüsteemi ja peaaju sensibiliseerimisele paranormaalseks keskendumiseks.

Abivahendid: Suitsutusanum.

Suitsutusained: Viiruk ja lavendliõli (viiruki asemel sobib ka kamper, lavendliõli asemel mürritinktuur).

Harjutuse kulg: Enne harjutuse alustamist kuumutame lauale asetatud suitsutusanumat küünlaleegil. Kui kasutame elektrilist suitsutusanumat, lülitame selle võrku. Puistame suitsutusanumasse noaotsaga viirukit (või tilgutame 10 tilka kampritinktuuri) ja tilgutame 3 tilka lavendliõli (või 5 tilka mürritinktuuri). Nüüd seame end tugitoolis mugavalt istuma (meie pea peab jääma suitsutusanumast umbes 1,5 meetri kaugusele) ja süüvime teadvuse teise astmesse.

Kui tekkisid teadvuse teisele astmele omased soojus- ja raskustunne ning keha täieliku puudumise aisting, keskendume avatud laugudega mis tahes objektile, tehes seda nii, nagu õppisime harjutuses 3.2.

Harjutuse võib lugeda edukalt sooritatuks niipea, kui jälgitav või kujutletav objekt täidab kogu teadvuse ja meis ei ole enam mitte midagi peale selle. Seejärel avame akna ja hingame selle ees seistes sügavalt 5 minuti kestel.

Harjutuse kestus: Harjutuskorra kestus peaks jääma alla 30 minuti. Pärast harjutuse sooritamist hingame sügavalt 5 minutit avatud akna all.

Tsükli kestus: Teeme seda harjutust 4 nädala kestel igal kolmandal õhtul vaheldumisi harjutustega 6.2 ja 6.3, üks kord suitsutamisega, teine kord ilma. Sel viisil jõuame hästi selgusele, kui palju suitsutusainete kasutamine meie tööd kergendab. Kirjutame harjutuste tulemused vihikusse üles.

Harjutus 6.2: Selgeltnägemine (1)

Eesmärk: Selgeltnägemise võime arendamine.

Toime: Arenevad meie materiaalse ja kosmoenergeetilise närvisüsteemi tundlikkus, samal ajal soodustavad suitsutusained selgeltnägemist ja kosmilise energia vastuvõtmist. Paranenud kosmoenergeetilise kiirguse vastuvõtmise võime aitab meil kergemini luua selgeltnägemise kujutisi.

Suitsutusained: Valikuliselt: luuderohi ja sandlipuu puit; pärn ja sandlipuu puit; viiruk ja pihlakas; muskaatpähkel ja leeder.

Ettevalmistav harjutus: Teeme seda harjutust lamades, vähemasti alguses. Harjutusruum peab olema võimalikult vaikne, väliste müradeta, keha jaoks meeldival temperatuuril. Kanname ka hoolt, et meid harjutamise ajaSeame mitu õhtut järjest end mugavalt tugitooli istuma ja vaatleme keskendunult selgeltnägemise välja (klaaskuuli või musta peeglit), püüdes silmi mitte pilgutada. Kirjutame oma tähelepanekud vihikusse üles.

Harjutuse kulg: Istume umbes 1,5 meetri kaugusele viirukianumast, millesse oleme puistanud noaotsaga luuderohu lehti ja sandlipuu puitu (või pärna ja sandlipuu puitu, muskaatpähklit ja leedrit, viirukit ja pihlakat), alustame suitsutamist. Selgeltnägemise väli – klaaskuul või must peegel – asub meie ees laual.

Süüvime teadvuse teise astmesse, jälgides seejuures selgeltnägemise välja, mitte millestki mõtlemata ja püüdmata mitte midagi kindlat näha. Jääme vaid kannatlikult ootama, millised kujutised selgeltnägemise väljal tekivad.

Vaatleme neid kujutisi 10 minuti kestel ja lõpetame harjutuse. Seejärel avame akna ja hingame lahtise akna ees seistes sügavalt 5 minutit.

Harjutuse kestus: Harjutuskorra kestus peaks jääma alla 30 minuti. Pärast harjutuse sooritamist hingame avatud akna all sügavalt 5 minutit.

Tsükli kestus: Teeme harjutust 4 nädala kestel igal kolmandal õhtul vaheldumisi harjutustega 6.1 ja 6.3. Nähtud kujundid kirjutame harjutuste päevikusse üles.

Harjutus 6.3: Kujutlemine

Eesmärk: Mõttekujundi loomine vahetult nägemiskeskuses suitsutusainete mõju all.

Toime: Parapsühholoogiliselt aktiivsete preparaatide rühma suitsutusained sensibiliseerivad närve ja peaaju. Niisuguses kõrgendatud tajumisvõime seisundis õnnestub eriti hästi luua eideetilisi kujundeid (see on puhteideetilise selgeltnägemise eeldus).

Abivahendid: Suitsutusanum.

Suitsutusained: Luuderohi, muskaatpähkel, viiruk.

Ettevalmistav harjutus: Mitu õhtut järjest kujutame enne uinumist võimalikult selgelt ja eredalt ette mis tahes eset. Võtame kujutise endaga unne kaasa ja kinnistame selle niiviisi oma alateadvuses.

Harjutuse kulg: Seame end taas suitsutusanuma lähedal mugavalt istuma, kui oleme anumasse noaotsaga puistanud luuderohu, muskaatpähkli ja viiruki segu. Tekitame endas harjutusega 3.1 mõtterahu seisundi. Kui meie teadvus on end välisest maailmast täielikult blokeerinud, suuname mõtted oma kujutluse objektile, mida oleme varem juba mitmel õhtul „endaga unne kaasa võtnud“.

Püüame kujuteldavat objekti järjest selgemalt ja eredamalt näha, me tahame oma „vaimse silmaga“ tunnetada igat selle üksikasja nii, nagu näeksime objekti füüsiliselt.

Kui see õnnestub, on harjutus edukalt sooritatud ja me lõpetame selle. Avame akna ja hingame lahtise akna ees sügavalt 5 minutit.

Harjutuse kestus: Harjutuskorra kestus peaks jääma alla 30 minuti. Pärast harjutuse sooritamist hingame sügavalt avatud akna all.

Tsükli kestus: Teeme seda kujutlusvõime arendamise harjutust 4 nädala kestel igal kolmandal õhtul vaheldumisi harjutustega 6.1 ja 6.2. Kirjutame harjutuste tulemused päevikusse üles.

Categories: Peatükid